
Facilitatívne a reflektívne učenie
Presun termínu prvej časti: Z organizačných dôvodov posúvame začiatok vzdelávania na 19. – 20. 03. 2021
Aplikácia inkluzívneho prístupu v hlbokom prepojení na filozofiu C. Rogersa slobody a zodpovednosti je vtisknutá práve do tohto vzdelávania pre učiteľov.
Ide o silne zážitkové vzdelávanie zamerané na získanie kompetencie facilitácie reflexie v práci so skupinami detí/ žiakmi:
- ranné kruhy na začiatku vyučovania,
- reflexia vo vyučovacích hodinách,
- skupinová práca,
- sebahodnotenie žiakov,
- práca s nedostatkami a zdrojmi,
- mediácia konfliktov,
- večerná reflexia na mimoškolských sústredeniach
- a ďalšie zaujímavé techniky a kompetencie.
Vzdelávanie ponúka aj neuropsychologický pohľad na reflexiu pri stimulovaní vyšších centier mozgu, ale aj základné techniky a kroky zavádzania reflektívneho inkluzívneho prístupu do školského prostredia, priame ukážky a zážitkové kruhy s účastníkmi, ale aj v triedach na vybraných školách.
Kurz je zložený zo troch 2-dňových častí, ktoré absolvujete v priebehu 3 mesiacov s mentoringom počas skúšania a zavádzania reflektívnych prvkov do svojej práce.
časť: 12. – 13. 02. 2021 (piatok a sobota od 9:00-15:00 hod.)
1.časť: 19. – 20. 03. 2021 (piatok a sobota od 9:00-15:00 hod.)
2.časť: 16. – 17. 04. 2021 (piatok a sobota od 9:00-15:00 hod.)
3. časť: termín upresníme
Rozsah vzdelávacieho programu:
65 vyučovacích hodín v rozsahu osem dní (36 hodín prezenčne, 29 hodín dištančne). Ďalších 10 hodín je možné získať mentoringom. Za absolvovanie každých 50 hodín inovačného vzdelávania v súlade s plánom profesijného rozvoja prináleží zamestnancovi 3 % príplatok za profesijný rozvoj. Maximálny príplatok za inovačné vzdelávanie je 9 %. Podľa § 64 ods. 2 a) môže pracovník uplatniť príplatok až po dvoch rokoch výkonu pracovnej činnosti.
Celková cena vzdelávania (bez dotácie): 225 eur
Aktuálna zľavnená cena: 200 eur (možnosť zaplatiť v dvoch splátkach)

FACILITATÍVNE A REFLEKTÍVNE UČENIE
akreditovaný program inovačného vzdelávania. Dokument na stiahnutie.