
Inkluzívna legislatíva pre poradenské zariadenia
Orientujte sa v školských zákonoch, ktoré k svojej práci potrebujete z pohľadu poradenského zariadenia. Jednak ako zamestnanec (Vaše zaradenie, atestácie, vzdelávanie, kompetencie) a jednak v podpore škôl a klientov. Získajte hutný prehľad a orientáciu v základných právnych predpisov k integrácii, možnostiach úprav v IVP klientov, písaní správ a to s pohľadom a cieľom inkluzívneho smerovania. Tento webinár je v kocke a na mieru šitý pre poradenské zariadenia. A bonus pre vás – máme aj informácie k novelám zákonov 2021.
KOMU JE WEBINÁR URČENÝ?
- poradenské zariadenia.
ČO VÁM WEBINÁR PRINESIE?
- získate hutný prehľad a orientáciu v základných právnych predpisov k integrácii,
- poznatky o možnostiach úprav v IVP klientov a písaní správ,
- čo prinášajú novely zákonov 2021 do poradenských zariadení?
Každý účastník získa materiál LEGISLATÍVA V KOCKE a prístup k online poradenstvu.
Počas webinára je možné klásť otázky, na ktoré dostane účastník priamu alebo písomnú odpoveď.
TENTO WEBINÁR REALIZUJEME V SPOLUPRÁCI SO SLOVENSKOU KOMOROU UČITEĽOV.
ŠKOLITEĽ: Viktor Križo

Vyštudoval učiteľstvo matematiky, špeciálnu pedagogiku, teológiu a psychológiu. Aktuálne pracuje ako terénny odborný zamestnanec CPPPaP v Bratislave a ako riaditeľ v Centre inkluzívneho vzdelávania.
Koordinuje národnú Stratégiu inkluzívneho vzdelávania, venuje sa terénnej práci, komplexnej podpore detí v riziku, vzdelávaniu a advokuje v Komore učiteľov tému demokratizácie v školách.
Školská legislatíva je jeho živel, podieľa sa na úprave návrhov školských zákonov a v rámci poradne odpovedá na právne otázky.
Pri objednávaní kurzu si môžete vybrať z nasledujúcich termínov:
8. 3. 2021 (Registrácia končí 5. marca 2021)
ORGANIZÁCIA WEBINÁRU:
Webinár prebehne online, v prostredí programu ZOOM. Link Vám zašleme v samostatnom emaily 1 pracovný deň pred samotným webinárom.
Spíker
-
Viktor KrižoŠkoliteľ
Viktor vyštudoval učiteľstvo matematiky, špeciálnu pedagogiku, teológiu a psychológiu. Dvanásť rokov pôsobil ako učiteľ matematiky a špeciálny pedagóg, aktuálne pracuje ako terénny odborný zamestnanec Centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Bratislave.
Aktuálne koordinuje národnú Stratégiu inkluzívneho vzdelávania, venuje sa terénnej práci, komplexnej podpore detí v riziku, vzdelávaniu a advokuje v Komore učiteľov tému demokratizácie v školách.
Školská legislatíva je jeho živel, podieľa sa na úprave návrhov školských zákonov a v rámci poradne odpovedá na právne otázky.