Zavedenie ranných kruhov v škole

40,00

Popis

Chystáte sa zaviesť ranné kruhy do vyučovania? Každé ráno začínať so žiakmi 10-15 minút spoločne s triednym učiteľom? Ako viesť takéto krátke reflexie so žiakmi? Aké sú možnosti zavedenia do školského vzdelávacieho programu, do rozvrhu, organizačne a obsahovo? Ako ich spustiť postupne a v rôznych formách?

Ranné kruhy sú skvelý spôsob, ako začať deň v škole. Stretnutia nám umožňujú vytvoriť bezpečné a podporujúce prostredie, v ktorom môžeme budovať vzťahy medzi učiteľmi a žiakmi, ako aj medzi žiakmi navzájom. Na webinári zistíte, čo sú to ranné kruhy, ako ich viesť a prečo sú dôležité v čase ranných kruhov pravidlá a spätná väzba. Dozviete sa základné princípy, štruktúru a možné aktivity, ktoré nám pomáhajú vytvoriť v triede pozitívne prostredie pre učenie a rast. 

LEKTOR VZDELÁVANIA

Viktor Križo

Pôsobí ako riaditeľ v Inklucentre a ako psychológ a špeciálny pedagóg  v CPP BA 3. Venuje sa humanistickej psychológii (C. Rogers, M. Rosenberg, G. Landreth) a jej implementácii do školského prostredia. Garantuje inovačné vzdelávanie a lektoruje kurzy v oblasti školskej legislatívy. Venuje sa osvetovej činnosti, terénnej práci a komplexnej podpore detí v riziku. 
Ranné kruhy zavádzal ako jeden z prvých spolu s kolegami počas jeho pôsobenia ako učiteľ v jednej z bratislavských škôl.

HODNOTENIA ÚČASTNÍKOV

  • Pozitívne hodnotím rýchle a užitočné reakcie na otázky.
  • Vzdelávanie bolo prínosné, dobre zorganizované, obsahovo prepracované. Lektor vynikajúci, zrozumiteľný.
  • Lektor dokonale pripravený, prednášky napĺňali obsah vzdelávania, organizačne bolo vzdelávanie zastrešené absolútne dokonale.
  • Webinár splnil moje očakávania.
  • Víziu a prácu Inklucentra už sledujem dlhšiu dobu a veľmi oceňujem ich činnosť , keďže reagujú na aktuálne potreby v školstve a to z rôznych pohľadov. Pracujú tu veľmi kvalitní odborníci, ale vnímam ich aj ako osobnosti, pre ktorých sú dôležité hodnoty ľudskosti , podpory, ohľaduplnosti, slobody vo výbere, …. a mnohé ďalšie. Určite si každý má čo vybrať z obsahu vzdelávaní do svojej praxe a aj bežného života.