Učiteľka, špeciálna pedagogička, koordinátorka mobilít Erasmus+.
Hľadám cesty efektívnej komplexnej edukácie a transformácie školstva.
Venuje sa tvorivému a transformačnému učeniu, ktoré prepája pedagogiku, inklúziu a osobnostný rozvoj. Má dlhoročné skúsenosti s rôznymi pedagogickými prístupmi a metódami, najmä s Montessori pedagogikou, ktoré aktívne využíva vo svojej každodennej praxi.
Absolvovala viacero vzdelávacích pobytov v rámci programu Erasmus+ (Veľká Británia, Nórsko, Fínsko, Portugalsko, Nemecko), ktoré obohatili jej pohľad na vzdelávanie a otvorili dvere k inovatívnym prístupom v práci s deťmi aj dospelými.
Jednou z kľúčových metód, ktoré využíva pri práci s deťmi so špecifickými potrebami, je Grunnlaget – overený nórsky koncept podpory kognitívneho vývinu. Tento prístup je založený na dôslednom budovaní základných pojmov a mentálnych štruktúr, ktoré deťom pomáhajú lepšie sa orientovať vo svete, porozumieť vzťahom a logickým súvislostiam. Grunnlaget využíva pri individuálnej aj skupinovej práci, najmä v oblasti predmatematických predstáv, rozvoja reči a posilňovania školských zručností.
Spolupracuje so štátnymi aj súkromnými školami pri zavádzaní inkluzívnych princípov do každodennej praxe. Pôsobí ako mentorka, konzultantka a lektorka, pričom podporuje pedagógov v budovaní bezpečného, rešpektujúceho a diferencovaného prostredia pre všetkých žiakov. Podieľala sa na tvorbe odborného materiálu o diferencovanom učení v spolupráci s Inklucentrom.
Okrem pedagogickej praxe sa venuje aj terapeutickej práci, reedukácii, poradenstvu a individuálnym konzultáciám. Pôsobí ako špeciálna pedagogička a mentorka so zameraním na inkluzívne vzdelávanie v materských aj základných školách.
V súčasnosti sa aktívne zapája do nového projektu zameraného na spoluprácu so základnými umeleckými školami, ktoré podporuje na ich ceste k väčšej otvorenosti a inklúzii všetkých detí – vrátane tých so špecifickými vzdelávacími potrebami. Pomáha vytvárať prostredie, kde má každý žiak možnosť rozvíjať svoj tvorivý potenciál v bezpečnej a rešpektujúcej atmosfére.
Verí, že každé dieťa si zaslúži priestor, kde môže rásť podľa svojho tempa – so zmysluplnou podporou, dôverou v jeho schopnosti a možnosťou učiť sa spôsobom, ktorý mu najviac vyhovuje














