
Inkluzívne (ne)hodnotenie vo vyučovaní
Kurz ponúka rozvoj a ukážky slovného hodnotenia ako alternatívu ku klasifikácii resp. ich kombináciu. Ukážeme si ako viac posilniť žiacke sebahodnotenie, či spoločnú reflexiu žiakov nad učením a vlastných progresom. V tejto ochutnávke sa môžete inšpirovať napr. ako zrealizovať vysvedčenie bez hodnotenia, ako môžu žiaci sami známkovať, naučiť žiakov väčšej zodpovednosti a slobode pri učení aj bez známok. Budeme diskutovať aj o tom, čo by sa stalo, keby žiaci vôbec neboli hodnotení.

Aj absolvovaním tohto webinára môžete získať získať Certifikát Inklucentrum, ktorý vás oprávňuje žiadať o príplatok za profesijný rozvoj u svojho zamestnávateľa. Je potrebné absolvovať aspoň 5 webinárov s označením akreditované. Viac o podmienkach v článku: Akreditované webináre pre inkluzívne vzdelávanie.
KOMU JE WEBINÁR URČENÝ?
- učitelia, učiteľky,
- pedagogickí zamestnanci škôl,
- asistenti učiteľa.
ČO VÁM WEBINÁR PRINESIE?
- zistíte, ako sa dá zrealizovať vysvedčenie bez hodnotenia,
- ukážeme si, ako sa môžu žiaci sami známkovať.
Počas webinára je možné klásť otázky, na ktoré dostane účastník priamu alebo písomnú odpoveď.
ŠKOLITEĽ: Viktor Križo

Vyštudoval učiteľstvo matematiky, špeciálnu pedagogiku, teológiu a psychológiu. Aktuálne pracuje ako terénny odborný zamestnanec CPPPaP v Bratislave a ako riaditeľ v Centre inkluzívneho vzdelávania.
Koordinuje národnú Stratégiu inkluzívneho vzdelávania, venuje sa terénnej práci, komplexnej podpore detí v riziku, vzdelávaniu a advokuje v Komore učiteľov tému demokratizácie v školách.
Školská legislatíva je jeho živel, podieľa sa na úprave návrhov školských zákonov a v rámci poradne odpovedá na právne otázky.
22. 2. 2021 (Registrácia končí 19. februára 2021)
ORGANIZÁCIA WEBINÁRU:
Webinár prebehne online, v prostredí programu ZOOM. Link Vám zašleme v samostatnom emaily 1 pracovný deň pred samotným webinárom.
Spíker
-
Viktor KrižoŠkoliteľ
Viktor vyštudoval učiteľstvo matematiky, špeciálnu pedagogiku, teológiu a psychológiu. Dvanásť rokov pôsobil ako učiteľ matematiky a špeciálny pedagóg, aktuálne pracuje ako terénny odborný zamestnanec Centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Bratislave.
Aktuálne koordinuje národnú Stratégiu inkluzívneho vzdelávania, venuje sa terénnej práci, komplexnej podpore detí v riziku, vzdelávaniu a advokuje v Komore učiteľov tému demokratizácie v školách.
Školská legislatíva je jeho živel, podieľa sa na úprave návrhov školských zákonov a v rámci poradne odpovedá na právne otázky.