Zúčastnili ste sa nášho kurzu? Ohodnoťte nás.
Nestihli ste termín kurzu?
List
marec 2021
Minimum pre asistentov II. Vypredané AkreditovanýNový termínWebinár
Pokračovanie špeciálnopedagogického minima pre asistentov/asistentky učiteľa/učiteľky je zamerané na ďalšie ťažkostí vo vzdelávaní v oblasti správania a prežívania detí ako je napr. ADHD, aspergerov syndróm, poruchy správania a pod. Čo by ste mali o týchto poruchách/ťažkostiach vedieť, ako s nimi pracovať, aké úpravy v IVP možno urobiť, aby ste poskytli čo najefektívnejšiu pomoc žiakom/čkam na hodine. Ako pomôcť rozvíjať potenciál dieťaťa. Dozviete sa aj ďalšiu základnú orientáciu v legislatíve a predpisoch k tejto téme. ...
február 2021
Školský špeciálny pedagóg – začíname Vypredané AkreditovanýNový termínWebinár
Webinár je určený pre začínajúcich školských špeciálnych pedagógov, ale aj pre tých, ktorí chcú načerpať novú inšpiráciu. Účastníci získajú prehľad o jednotlivých činnostiach, ktoré má školský špeciálny pedagóg v škole realizovať, o základnej legislatíve, o jeho odborných štandardoch, o možnostiach voľby reedukačných programov a množstvo iných užitočných informácií. ...
Inkluzívne (ne)hodnotenie vo vyučovaní Vypredané AkreditovanýWebinár
Kurz ponúka rozvoj a ukážky slovného hodnotenia ako alternatívu ku klasifikácii resp. ich kombináciu. Ukážeme si ako viac posilniť žiacke sebahodnotenie, či spoločnú reflexiu žiakov nad učením a vlastných progresom. V tejto ochutnávke sa môžete inšpirovať napr. ako zrealizovať vysvedčenie bez hodnotenia, ako môžu žiaci sami známkovať, naučiť žiakov väčšej zodpovednosti a slobode pri učení aj bez známok. Budeme diskutovať aj o tom, čo by sa stalo, keby žiaci vôbec neboli hodnotení. ...
Minimum pre asistentov I. Vypredané AkreditovanýNový termínWebinár
Poznaj svojich žiakov. Špeciálnopedagogické minimum pre asistentov/asistentky učiteľa/učiteľky zamerané na vývinové poruchy učenia (dyslexia, dysgrafia, dysortografia). Čo by ste mali o týchto poruchách vedieť, ako pracovať s informáciami v správe a ako s týmito informáciami narábať, aby ste poskytli, čo najefektívnejšiu pomôc žiakom/čkam na hodine. Ako pomôcť rozvíjať potenciál dieťaťa. ...
Artefiletika a inkluzívna trieda v procese tvorby, reflexie a akceptácieAkreditovanýDlhodobý kurz
Objavujte a prehlbujte potenciál žiakov v triede alebo aj školskom klube v akreditovanom programe inovačného vzdelávania Artefiletika a inkluzívna trieda v procese tvorby, reflexie a akceptácie. Naučte sa využívať techniky artefiletiky založené najmä na expresívnom výtvarnom prejave a reflektívnom dialógu. ...
Minimum pre asistentov II. Vypredané AkreditovanýNový termínWebinár
Pokračovanie špeciálnopedagogického minima pre asistentov/asistentky učiteľa/učiteľky je zamerané na ďalšie ťažkostí vo vzdelávaní v oblasti správania a prežívania detí ako je napr. ADHD, aspergerov syndróm, poruchy správania a pod. Čo by ste mali o týchto poruchách/ťažkostiach vedieť, ako s nimi pracovať, aké úpravy v IVP možno urobiť, aby ste poskytli čo najefektívnejšiu pomoc žiakom/čkam na hodine. Ako pomôcť rozvíjať potenciál dieťaťa. Dozviete sa aj ďalšiu základnú orientáciu v legislatíve a predpisoch k tejto téme. ...
Dieťa s autizmom v škole Vypredané AkreditovanýNový termínWebinár
Máte v škole žiaka s autizmom? Naučte sa ako rozvíjať jeho schopnosti, zručnosti a talent. Inšpirujte s príkladmi z praxe, ktoré fungujú. ...
Ranné kruhy vo vyučovaní Vypredané AkreditovanýNový termínWebinár
Chystáte sa zaviesť ranné kruhy do vyučovania? Každé ráno začínať so žiakmi 10-15 min. spoločne s triednym učiteľom? Ako to zaviesť do vyučovania? Ako viesť takéto krátke reflexie so žiakmi? Ako nastaviť pravidlá, štruktúru, témy, obsah ranných stretnutí? Má to vôbec nejaký zmysel? Čo na to hovorí neuropsychológia? Má to aj svoje limity? Budete počuť dvoch učiteľov, ktorí takto fungovali 5 rokov každý deň so žiakmi II.stupňa. Uvidíte krátke ukážky, dozviete sa čosi o princípoch a zmysle ranných desaťminutoviek ako o kľúčovom prvku inkluzívnej podpory všetkých detí. ...
Metóda dobrého štartu Vypredané Webinár
Centrum inkluzívneho vzdelávania v spolupráci s pražským Dys centrom organizuje vzdelávací program Metóda dobrého štartu, ktorý sleduje rozvoj psychomotoriky vo všetkých aspektoch v súčinnosti so sférou emočnou, motivačnou a sociálnou. Cvičenie MDS u detí aktivizuje motorický rozvoj. U detí s ťažkosťami v učení alebo sociálne znevýhodnením deťom upravuje nepravidelne sa rozvíjajúce funkcie. MDS je určená deťom vo veku 5 -12 rokov. ...
Ako opäť získať radosť z učenia Vypredané Webinár
ZDARMA: Úvodný webinár v sérií webinárov pre učiteľov ktorí nechcú, aby sa učenie pre nich stalo rutinou a stále hľadajú prvotnú radosť z učenia.
Na webinári vám ukážeme cestu k nachádzaniu radosti z učenia, porozumeniu tomu, čo sa deje medzi učiteľom a žiakom keď to nefunguje a ako si v takých prípadoch udržať „chladnú hlavu“. Vo webinári nenájdete rýchle triky, ale aj prístupy vychádzajúce z pochopenia fungovania nášho mozgu, overené na mnohých školách v práci s učiteľmi a ich žiakmi. Cieľom vzdelávania je posilniť učiteľov v ich profesionálnej role cez prístupy, ktoré rozumejú ľudskému správaniu pretavených do praktických techník. ...
Minimum pre asistentov II. Last Few Tickets AkreditovanýNový termínWebinár
Pokračovanie špeciálnopedagogického minima pre asistentov/asistentky učiteľa/učiteľky je zamerané na ďalšie ťažkostí vo vzdelávaní v oblasti správania a prežívania detí ako je napr. ADHD, aspergerov syndróm, poruchy správania a pod. Čo by ste mali o týchto poruchách/ťažkostiach vedieť, ako s nimi pracovať, aké úpravy v IVP možno urobiť, aby ste poskytli čo najefektívnejšiu pomoc žiakom/čkam na hodine. Ako pomôcť rozvíjať potenciál dieťaťa. Dozviete sa aj ďalšiu základnú orientáciu v legislatíve a predpisoch k tejto téme. ...
Integrácia a IVP v legislatívnych rámcoch pri podpore inkluzívneho vzdelávania Vypredané AkreditovanýNový termínWebinár
Webinár je voľným pokračovaním webináru "Legislatíva v malíčku pre školský podporný tím". Poskytne veľmi konkrétne popisy niektorých problémov v praxi v súvislosti s integráciou, vedením povinnej dokumentácie, rozhodnutiami riaditeľa, možnosti úprav žiakov so ŠVVP v rámci IVP ako napr. oslobodenie od dochádzania do školy, invididuálne vzdelávanie, (ne)povinnosť špecifických predmetov a i. ...
No event found!