Odpovedáme na vaše otázky: Je realizovanie predmetov rozvíjanie špecifických funkcií (RŠF), individuálna logopedická intervencia (ILI), terapeutické a korektívne cvičenia (TKC) povinné na Základných školách v školskej integrácii?
Mediálne výstupy
Centrum ako partner Rady Európy v projekte Inschool
Inschool – Projekt Inschool je spoločný projekt Európskej Únie a Rady Európy. Zameriava sa na podporu sociálneho začleňovania Rómov prostredníctvom…
Celý článok“Na ceste k inkluzívnemu vzdelávaniu” – projekt, ktorým dýchame
Od 1. júla 2020 čelí Centrum inkluzívneho vzdelávania 19-mesačnej ceste na vlastnom rozvoji a rozmachu činnosti pri podpore škôl na ceste…
Celý článokStratégia sociálnej inklúzie Bratislavského kraja ráta s našim Centrom
Začiatok školského roka 2. septembra 2020 otvoril Bratislavský samosprávny kraj (BSK) skutočne inkluzívne. Rozhodol sa tvoriť dlhodobú víziu a strategické…
Celý článokDiskriminácia na stredných zdravotníckych školách
Bratislava, 14. septembra 2020 Centrum inkluzívneho vzdelávania na základe podnetov z praxe upozornilo Ministerstvo zdravotníctva SR na nesúlad Štátnych vzdelávacích…
Celý článokVyšiel Index inklúzie v slovenčine
Nadácia pre deti Slovenska vydala v rámci programu na podporu inkluzívneho vzdelávania Kto chýba? prvý slovenský Index inklúzie: Príručku na…
Celý článokSlávnostné otvorenie Centra inkluzívneho vzdelávania 9.3.2020
Dňa 9.marca 2020 slávnostne otvoríme priestory Centra inkluzívneho vzdelávania s besedou o inklúzii v priestoroch strednej školy SPŠE na Hálovej 16 v Bratislave.
TS: Problém s inkluzívnym vzdelávaním na slovenských školách pretrváva
Problém so zabezpečením inkluzívneho vzdelávania detí so zdravotným znevýhodneným je na Slovensku stále aktuálny.
Tlačová správa – nový školský rok bez podpory
Koalícia za spoločné vzdelávanie prináša prehľad pripravenosti škôl na poskytovanie kvalitného vzdelávania dostupného pre všetky deti.
Memorandum inkluzívneho riaditeľa
Som rád, že mi bola na krátky čas požičaná dôležitá úloha napomáhať rozvoju školy, a byť v službách miestnej komunity detí, učiteľov a rodičov. Spolu s ostatnými takto rovnocenne prispievam k pestrosti mozaiky školského života.