Táto ponuka už nie je aktuálna.
Pridajte sa k nám ak Vás korporáty nelákajú, ak nemáte rád/rada hierarchie a oddelenia. Radi spolupracujeme a každý nový nápad má u nás šancu.
Miesto výkonu práce: Bratislava, Petržalka.
Hľadáme niekoho kto bude mať pod palcom:
Organizovanie kurzov:
- vybavovanie emailovej komunikácie s účastníkmi kurzov
- telefonická komunikácia s účastníkmi a záujemcami o kurzy
- vydávanie potvrdení a certifikátov
- technická asistencia pri webinároch (práca so Zoom)
- uverejňovanie ponúk vzdelávaní na partnerských weboch
(Na všetko máme vzory a postupy, no budeme radi ak prídete aj s nápadmi na vylepšenia a zjednodušíme si tak prácu)
Backoffice:
- starostlivosť o školiace priestory
- drobné nákupy
- vybavovanie pošty
- správa Google kalendáru Inklucentra
- tlač letákov a dokumentov
- scanovanie podpornej ekonomickej dokumentácie
- zakladanie dokumentácie
- príprava zmlúv
- zvolávanie porád
Práca so social media:
- publikovanie pripraveného odborného obsahu na rôzne social media kanály
- príprava a publikovanie ostatného obsahu na social media kanály (FB, Instagram, LinkedIn)
Čo by nemal byť pre Vás problém:
- Príjemné vystupovanie v emailovej a telefonickej komunikácii, vedieť pracovať s MS Office a nebáť sa pracovať s novými online nástrojmi.
- Angličtina na úrovni pochopenia textu. Stačí stredoškolské vzdelanie.
Čo Vám vieme ponúknuť?
- Plat: 1100 Brutto (ideálne ak máte živnosť), odmeny postavené na merateľných ukazovateľoch
- Plný úväzok/živnosť
- Práca v malom kolektíve s rodinnou atmosférou.
- Bezplatná účasť na všetkých vzdelávaniach Inklucentra
- Zaplatíme školenie na rozvoj Vašich zručností podľa vlastného výberu
- Možnosť čiastočne pracovať aj z domu.
Termín zasielania životopisov:
Vaše životopis zasielajte na adresu [email protected] do utorka 31. marca. Výberové konanie sa uskutoční v prostredí Zoom začiatkom apríla.